En muista kuinka kaikki alkoi. Aina olen tiennyt pitäväni tyttöjäkin viehättävinä, mutta tunnetasolla en kokenut mitään, ennen kuin ihastuin ensimmäistä kertaa todella palavasti. Sen jälkeen kyseinen henkilö on ollut minulle vaarallinen, jokin sisälläni kiinnittyi häneen ikiajoiksi.

 Ihastuin unessa. Se oli aivan viaton ja ihana, mutta ihastuksen tunne vain jatkui ja jatkui. En tehnyt tälle tunteelle oikein mitään, mutta se saikin jäädä vain kokemukseksi siitä, mitä voin tyttöjä kohtaan tuntea. Se oli ihanaa.

sitten ihastuin paljon realistisempaan kohteeseen, jonka kanssa sainkin viettää monta vuotta. Lopulta meidät erotti erilaiset tavoitteet ja arvot. Hänelle olen antanut niin paljon, etten tiedä toivunko koskaan. Tästä tulen kirjoittamaan lisää myöhemmin.

 

Olen saanut kasvaa omaksi itsekseni rauhassa, ilman malleja ja liiallisia vaikutteita. Olen vihdoin, vuosien jälkeen, tyytyväinen omaan ulkonäkööni, ja vaatekaapistani löytyy vaatteita jokaiselle päivälle. Kaverini toteamus ulkonäöstäni: "lepakko, joka yrittää näyttää fruittaripojalta." Mielestäni hauska määritelmä.

 Olen nyttemmin vasta tutustunut tähän seksuaalivähemmistöjen joukkoon, ja monta kertaa jo kiittänyt sitä etten aiemmin ole sekaantunut tuohon ihmissuhdesotkuun. Olen ehdottoman yksiavioinen, ja tämä vapaan seksin ajatus hieman etoo, en itse ole koskaan harrastanut yhden yön juttuja. Ei ole mun juttu.

 Nyt etsin itselleni kumppania, mikä on välillä hauskaa ja koomista, välillä enemmänkin traagista, milloin kenenkin näkökulmasta. Ei tässä tylsä tule. Etsiminen on melkein yhtä hauskaa kuin löytäminen.